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- Bekk, M., Kruse, J., Nowakowski, N., Spörrle, M. (2012). A place like me: Holiday destination-holiday maker personalitiy fit predicts satsifaction with tourist destination and recommendation. In Conference Proceedings of the 41st Annual Conference of the European Marketing Academy (EMAC), Lisbon, Portugal. [Nominated for the Best Paper Award; VHB-JOURQUAL-Ranking 2.1:D]
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- Spörrle, M., Bekk, M., Kerschreiter, R., Michl, T., & Hofstede, G. (2010). Mein Unternehmen hat meine Persönlichkeit – Der inkrementelle Beitrag der Persönlichkeitspassung von Mitarbeitenden und Unternehmen zur Vorhersage von Arbeitszufriedenheit und affektivem Commitment [Abstract]. In F. Petermann & U. Koglin (Hrsg.), 47. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (S. 455). Lengerich: Pabst Science Publishers.
- Bekk, M., Spörrle, M., & Felser, G. (2009). Match me, if you can – Zum Einfluss von persönlichkeitsbasierter Ähnlichkeit zwischen Marke und Testimonial auf die wahrgenommene Passung und die Kaufwahrscheinlichkeit [Abstract]. In A. B. Eder, K. Rothermund, S. R. Schweinberger, M. C. Steffens & H. Wiese (Hrsg.), 51. Tagung experimentell arbeitender Psycholog/innen in Jena (S. 145). Lengerich: Pabst Science Publishers.
- Skatulla, V., Bekk, M., & Spörrle, M. (2009). Gutes Image, hohe Loyalität? Zum Einfluss der Markenpersönlichkeit auf Markenloyalität [Abstract]. In A. B. Eder, K. Rothermund, S. R. Schweinberger, M. C. Steffens & H. Wiese (Hrsg.), 51. Tagung experimentell arbeitender Psycholog/innen in Jena (S. 144). Lengerich: Pabst Science Publishers.
- Bekk, M., Baumert, A., & Spörrle, M. (2008). The positive impact of irrational beliefs? A mutual connection with justice sensitivity [Abstract]. International Journal of Psychology, 43(3/4), 128.
- Strobel, M., Bekk, M., Fischer, J., Spörrle, M., & Försterling, F. (2008). Development of the Multidimensional Scale of Irrational Beliefs [Abstract]. International Journal of Psychology, 43(3/4), 161.
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- Tumasjan, A., Bekk, M., Klaas, H. S., & Spörrle, M. (2008). Gender stereotypes implicit in language: A cross-cultural comparison of gender ascriptions in German and Chinese interpersonal verbs [Abstract]. International Journal of Psychology, 43(3/4), 521.
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